Yoobao 10000mAh در یک نگاه
نوشته شده توسط : پاوربانک

Yoobao 10000mAh در یک نگاه
مشخصات کلیدی
ظرفیت

10000 میلی آمپر ساعت

37 چه خرید پاوربانک
ابعاد (LxWxH)

5.3 x 2.1 x 0.3 in

13.46 x 5.33 x 0.76 سانتی متر
وزن

9.5 اونس / 269 گرم
فناوری شارژ

زمان شارژ: 6 ساعت

شارژ سریع
معیارهای PBE
توان مالی

در حال حاضر mAh / $ در دسترس نیست
قابلیت حمل

37 mAh / g

1053 میلی آمپر در ساعت
بنادر
USD نوع A

USB نوع A qty: x 2

5V / 2.1A
میکرو USB

میکرو USB qty: x 1

5V / 2A
وضعیت پرواز

زیر 100 Wh
وضعیت: ایمن است

سوار شدن به پاوربانک امن است. این زیر حد مجاز TSA از 100 Wh است. اطلاعات بیشتر در مورد گرفتن پاور بانک ها در هواپیماها را بخوانید.
ویژگی های دیگر

شاخص توان

6 ماه ضمانت

ایمنی اتصال کوتاه

چراغ قوه

محافظت از گرمای بیش از حد

حفاظت بیش از حد

خرید در آمازون
کالک ایمیج
ماشین حساب ظرفیت شارژ

از نوار جستجو در زیر استفاده کنید و دقیقاً بدانید چند بار می توان "Yoobao 10000mAh" باتری تلفن هوشمند خود را شارژ کرد
جستجو کردن
بررسی شارژر قابل حمل Yoobao 10000mAh

شارژر قابل حمل Yoobao 10000mAh در رقابت در رده قدرت 10000 میلی آمپر ساعتی به خوبی ایستادگی می کند. طرفداران اپل توجه می کنند - Yoobao دارای پورت ورودی اضافی برای رعد و برق است ، بنابراین می توانید تعداد کابل های زندگی خود را کاهش دهید! ظاهر هوشمند ، ساخت آلومینیوم و بار شارژ سریع همه به محصولات جامد Yoobao از تولید کننده چینی اضافه می شود.
ظرفیت و سرعت شارژ

شارژر قابل حمل Yoobao 10000mAh قابل حمل قدرت بسیار قابل استفاده را در یک شاسی نسبتاً جمع و جور و سبک وزن قرار می دهد. به عنوان یک راهنما ، این پاوربانک حدود 3/6 بار آیفون 6s را شارژ می کند. Yoobao به وضوح طرفداران اپل را هدف قرار می دهد ، زیرا این واحد دارای درگاه های رعد و برق و میکرو USB است - ویژگی ای نیست که قبلاً شاهد آن بودیم. این مطمئناً یک ویژگی مفید برای همه شما مصرف کنندگان اپل است - زیرا این بدان معنی است که دیگر نیازی به کابل میکرو USB اضافی ندارید.

سرعت شارژ نیز بسیار سریع است ، زیرا شارژر قابل حمل Yoobao 10000mAh دارای ورودی 2A و حداکثر 2.1A خروجی است. این امر با داشتن پاوربانک از این ظرفیت بسیار مهم است ، زیرا نمی خواهید خیلی منتظر بمانید تا تمام آن آب میوه را منتقل کنید! مطمئناً در این محدوده قدرت شارژ سریعتر بانکهای قدرت در آنجا وجود دارد ، اما Yoobao خالی از لطف نیست. و برای قیمت ، مطمئناً ارزش خوبی را نشان می دهد.

Yoobao فقط با یک درگاه خروجی USB همراه است - برای یک پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعتی ، مطمئناً دوست داریم دو مورد را مشاهده کنیم. ما همچنین ناامید شدیم که متوجه نشدیم که قادر به وصل کردن Yoobao به دیوار برای شارژ شدن ، در حالی که یک تلفن یا رایانه لوحی نیز شارژ می شوید. این واحد می تواند یک دستگاه را به طور کامل شارژ کند ، اما به محض اینکه ما آن را به دیوار وصل کردیم ، کار آن متوقف شد. ایده آل نیست.
نگاه کنید و احساس کنید

شارژر قابل حمل Yoobao 10000mAh کاملاً یک واحد هوشمند است. دقیقاً مانند پاور بانک 5200mAh آنها ، مدل 10000 میلی آمپر ساعتی دارای بدنه ای از جنس آلومینیوم گرد است. این باعث می شود بتوانید راحت و راحت و راحت در دست خود بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: