ای دیتا پاوربانک
نوشته شده توسط : پاوربانک

چه مدت باتریهای تلفن همراه ادامه دارد؟ نکات برتر برای به حداکثر رساندن زندگی آنها

تلفن های همراه به چیزی تبدیل شده اند که همه ما باید روزانه از آن استفاده کنیم. آنها نه تنها برای اهداف ارتباطی مفید هستند ، بلکه جدیدترین تلفن های هوشمند همچنین یک دارایی عالی برای اطلاعات هستند. با دسترسی امروز به اینترنت و برنامه ها ، یک تلفن همراه می تواند ما را آگاه و سرگرم کند.

با این حال ، مشکل باتری های تلفن همراه این است که به نظر می رسد آنها انرژی خود را نسبتاً سریع از دست می دهند. باتری تلفنی که حداکثر دو روز در اولین استفاده دوام داشته باشد ، ممکن است در مدت زمان دو سال کمتر از یک روز دوام داشته باشد. این امر به باتری شما نیز بستگی دارد و چگونگی مراقبت از آن.

بنابراین ، چگونه اطمینان می دهید که تلفن شما تا پایان روز همچنان خرید پاوربانک ای دیتا adata در حال کار است؟ آیا راهی برای کاهش سرعت روند پیری آن وجود دارد؟ آیا تا زمانی که تلفن خود را عوض کنید ، می توانید به عنوان برنامه B از آن استفاده کنید؟ این مقاله به شما کمک می کند تا باتری تلفن همراه خود را در سطح بهتری درک کنید.
انواع باتری تلفن همراه

باتریهای تلفن همراه در انواع مختلفی عرضه می شوند. درک نحوه کار آنها به شما امکان می دهد مسیر عملی را که باید انجام دهید تعیین کنید.

بنابراین ، در حال حاضر ، دو نوع باتری تلفن همراه وجود دارد که می توانید برای آنها اقدام کنید: یون لیتیوم (Li-Ion) و لیتیوم پلیمر (Li-Poly). این باتری ها از نظر ترکیب شیمیایی ، وزن و اندازه متفاوت هستند.

    باتری های لیتیوم یون (Li-Ion) باتری تلفن همراه لیتیوم

باتری های لیتیوم یونی رایج ترین نوع باتری هایی است که می توانید پیدا کنید - و شاید قدیمی ترین شکل موجود در اکثر تلفن های همراه باشد. آنها نسبتاً گران هستند (و همچنین سبک هستند) اما چگالی انرژی بالایی دارند.

باتری لیتیوم یونی در هنگام جدید بودن به هیچ گونه ترجیح اولیه نیاز ندارد. به طور معمول ، یک بار برای شروع کار تلفن شما کافی است. همچنین از نگهداری کمتری برخوردار بوده و خود تخلیه کمی دارد.

وقتی صحبت از ترکیب شیمیایی می شود ، Li-Ion و Li-Poly یکسان هستند. با این حال ، تفاوت در توانایی آنها برای خنک نگه داشتن است. باتری های لیتیوم یون دارای یک مدار محافظ فعال (نوعی هستند که می توانید در رایانه بورد نیز پیدا کنید) که باعث می شود تلفن شما از گرمای بیش از حد محافظت کند. بدون آن ، تلفن شما در حال شعله ور شدن است.

یکی دیگر از اشکالات این نوع باتری این است که ممکن است در کوتاه مدت (در طول روز) بیشتر طول بکشد ، اما ممکن است سن آن سریع تر شود. برای اینکه کندتر این روند پیری شود ، باید فضای ذخیره صحیح دما را یاد بگیرید.

    باتری های لیتیوم پلیمر (Li-Poly)

باتری های لیتیوم پلیمر نشان دهنده نوع پیشرفته تر باتری است که مردم در انتخاب آن تصمیم می گیرند. این باتری ها سبک وزن هستند ، هیچ نوع حافظه ندارند - و مانند باتری لیتیوم یون گرم نمی شوند.

به همین دلیل است که باتری لیتیوم پلیمر نیازی به مدار محافظ ندارد. به همین دلیل ، تولید کنندگان ممکن است این باتری ها را در اندازه های کوچکتر و جمع و جور تر ایجاد کنند - قابلیت حمل و نقل.
طول عمر مورد انتظار یک باتری تلفن همراه معمولی





:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: