انتخاب پاوربانک فست شارژر
نوشته شده توسط : پاوربانک

نگاه کنید و احساس کنید

شارژر قابل حمل GETIHU ، LED Display 10000mAh طراحی براق دارد و از دو ویژگی عالی برخوردار است. در مرحله اول ، مجهز به یک چراغ قوه LED قدرتمند است که می تواند با فشار دادن دکمه پاور دو بار با سرعت زیاد روشن شود. این ممکن است در مواقع اضطراری مفید باشد. در مرحله دوم ، دارای یک صفحه نمایش دیجیتال LED هوشمند است که نه تنها به نظر می رسد شیک است بلکه شناختن قدرت باقیمانده دقیق در زمان واقعی بسیار راحت است. به این ترتیب ، شما واقعاً می توانید بدانید چه موقع نیاز به شارژ مجدد دارد.

این پاوربانک به رنگ مشکی است و قسمت بالای و پایین آن دارای یک لاستیک مات مات است که از لک و خراش جلوگیری می کند. در بالای صفحه ، می توانید صفحه LED را کاملاً در نزدیکی لبه پیدا کنید ، و در مقابل آن ، نام تجاری وجود دارد. قسمت پایین حاوی برچسب با مشخصات فنی است که می توانست کوچکتر شود تا از ایجاد اختلال در هماهنگی در طرح جلوگیری شود.

اکنون ، پاوربانک از طرفین نازک تر می شود ، بنابراین نگاه کلی کمی مقعر است. طرفین آن از پلاستیک براق ساخته شده است که به آلومینیوم شباهت دارد اما کمتر محکم است. در قسمت جلو ، می توانید دو درگاه USB را پیدا کنید ، که به صورت افقی دراز کشیده شده اند و در وسط ، چراغ قوه وجود دارد. در سمت راست ، می توانید پورت میکرو USB ورودی ، و در سمت چپ دکمه پاور را پیدا کنید.

در کل ، شارژر قابل حمل GETIHU ، LED Display 10000mAh به خوبی طراحی شده است و تعادل کاملی بین شیک بودن و عملکرد بودن را ارائه می دهد.
دوام و ساخت و ساز

شارژر قابل حمل GETIHU ، LED Display 10000mAh با سلولهای باتری لیتیوم یون با کیفیت بالا تولید می شود ، ایمن و قابل اعتماد تلقی می شود و دارای عملکردی پایدار است و در نظر دارد بیش از 500 بار دوچرخه سواری و 6 ماه را در زمان آماده به کار دوام دهد. با این حال ، مصالح به کار رفته در ساخت آن تضمین نمی کند که پاوربانک دوام بیشتری داشته باشد.

از آنجایی که این پاوربانک نسبت به قطرات تصادفی و تأثیرات بزرگ بسیار احساس سبکی می کند و چندان مقاوم نیست ، باید هنگام استفاده از آن احتیاط کنید. بهتر است از بیرون آمدن با آن در دستان خودداری کنید. در عوض ، برای محافظت بیشتر آن را در یک کوله پشتی هوشمند قرار دهید.

مسئله دیگر در مورد شارژر قابل حمل GETIHU ، LED Display 10000mAh ، این است که تمایل دارد بعد از چند بار استفاده واقعی داغ شود ، به این معنی که محافظت کامل از دستگاه های شارژ نشده را تضمین می کند. این اتفاق می افتد با وجود مجهز بودن به فن آوری هوشمند مدیریت IC هوشمند ، که برای محافظت از دستگاه های شما در برابر هرگونه تصادف در شارژ ، مانند شارژ بیش از حد ، بیش از حد تخلیه ، ولتاژ بیش از حد ، جریان بیش از حد و اتصال کوتاه استفاده می شود.

با این حال ، GETIHU در صورت عدم رضایت از این محصول ، 30 روز ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهد. همچنین از شما با ضمانت 3 ساله و پشتیبانی فنی در طول عمر پشتیبانی می شود ، که بسیار عالی برای هزینه 19/99 دلار است که هزینه می کنید و همچنین از تعهد آنها برای اطمینان از رضایت مشتری صحبت می کند.
قابلیت حمل

شارژر قابل حمل GETIHU ، LED Display 10000mAh یک پشتیبان عالی برای نگه داشتن تلفن های هوشمند و سایر دستگاه های USB است که مدت زمان طولانی تری بدون اتکا به پریز برق است.

ظرفیت آن از 10000 میلی آمپر ساعت در ساعت / 37 در زیر مقررات اداره هوانوردی فدرال برای باتری های یدکی است ، به این معنی که دیگر لازم نیست نتوانید آن را سوار شوید. علاوه بر این ، بدنه فوق العاده جمع و جور آن ، فقط با اندازه 69/5 72 72/2 x 69/0 اینچ و وزن آن 6.7 اونس است ، فضای زیادی را اشغال نمی کند ، بنابراین می تواند به راحتی در کوله پشتی جای بگیرد.

در کل ، قابلیت حمل آن باعث می شود هر زمان که باشید ، حمل و استفاده از آن را آسان کنید ، خواه در وسط یک جلسه کاری ، مدرسه یا یک پیاده روی کوتاه باشد.
پسندیدن
طرفداران

شارژ سریع و ظرفیت بالا

چراغ قوه و نشانگر باتری LED

سبک و بسیار قابل حمل
دوست نداشتن
منفی

زمان طولانی برای شارژ مجدد

پورت های شارژ با کیفیت پایین
افکار نهایی

اگر اتفاق می افتد بودجه سختی دارید و به خروجی دوگانه ، طراحی شیک و قابلیت حمل و نقل آن که شارژر قابل حمل GETIHU ، LED Display 10000mAh پیشنهاد کرده است ، اهمیت می دهید ، حتماً آن را خریداری کنید. با این حال ، اگر به دنبال پاور بانک هستید که هم به اندازه کافی قدرتمند باشد و هم از همه مهم تر ، قابل اعتماد ، پس بهتر است به دنبال پاور بانک دیگری باشید.

خرید در آمازون
VOOE 24800mAh
VOOE 24800mAh
امتیاز 4.5

VOOE 24800mAh یک پاوربانک با اندازه کف کاملاً ظریف است که دارای کل بازده 3.1A است. 2 پورت USB آن شارژ و محافظت سریع از دستگاه های شما را ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید
ainope 10000mah
AINOPE 10000mAh با نمایشگر LCD
امتیاز 4.5

با داشتن کارت AINOPE 10000mAh با نمایشگر LCD می توانید 2 دستگاه را به طور هم زمان از طریق درگاه های 2.1A و 1A آن شارژ کنید و از میزان دقیق قدرت باقی مانده مطلع شوید

بیشتر بخوانید
شارژر خورشیدی Hiluckey 25000mAh
شارژر خورشیدی Hiluckey 25000mAh
امتیاز 4.5

با 2 پورت خروجی USB و 4 پنل خورشیدی ، شارژر خورشیدی Hiluckey 25000mAh همراه ایده آل برای علاقه مندان به فضای باز است که برای روزها نیاز به تهیه پشتیبان برق دارد.

بیشتر بخوانید
دسته بندی ها Getihu، بررسی محصولات برچسب ها 10000mAh، صفحه نمایش LED
ناوبری ارسال کنید
ZMI PowerPack 10K
RAVPower 26800mAh





:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: