شارژر خورشیدی Hiluckey 25000mAh
نوشته شده توسط : پاوربانک

نگاه کنید و احساس کنید

به طور کلی ، علی رغم نداشتن ویژگی های جایزه مانند چراغ قوه یا صفحه نمایش ، ZMI PowerPack 10K به دلیل طراحی کاربردی ، حداقل و پیشرفته ، از سایر پاور بانک ها با ظرفیت مشابه فراتر رفته است.

ZMI PowerPack 10K یک پاوربانک مستطیل شکل سنتی است که دارای لبه های کمی گرد است ، اما آنچه آن را منحصر به فرد می کند ، پوشش ضد لغزش است که یک چسبندگی عالی و یک بافت زیبا را در همان زمان تضمین می کند. در سه رنگ مختلف (سیاه ، آبزی و سفید) عرضه می شود تا بتوانید یکی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید.

دارای بدنه 3 قسمت (قسمت بالا ، پایین و وسط) از جنس پلاستیک با بالاترین کیفیت است. پنل جلویی تقریباً کلیه مؤلفه های کاربردی از جمله درگاه خروجی USB-A ، پورت های ورودی USB-C و میکرو USB و نشانگر قدرت LED 4-LED دارد. در سمت راست ، دکمه پاور وجود دارد و در کنار آن ، یک نماد رعد و برق حکاکی شده و یک چراغ روشن LED LED وجود دارد که نشان می دهد پاور بانک در حالت شارژ سریع کار می کند و کار می کند. در سمت چپ چاپ می شود ، مشخصات فنی را مشاهده می کنید ، و آرم در قسمت بالا ، به ویژه در گوشه بالای سمت راست پیدا می شود.
دوام و ساخت و ساز

ZMI PowerPack 10K با توجه به اینکه در ساخت آن فقط از مواد و اجزای برتر استفاده می شود ، بسیار چشمگیر و قابل اعتماد است.

یک واقعیت شناخته شده این است که هرچه پاوربانک سبک تر باشد ، در برابر افت مقاومت بیشتری دارد و برخلاف سایر پاوربانک های ساخت پلاستیک ، این مورد به طرز شگفت آور مقاوم است بنابراین به راحتی تراشه ، ترک خوردگی یا شکستن آن را نخواهد گرفت. شما نباید به خاطر سطح ضد لغزش آن نگران محافظت از این پرونده باشید ، که نه تنها یک چنگال بهتر به شما می دهد بلکه از لکه ها ، لک ها و خراش ها نیز جلوگیری می کند. علاوه بر این ، دکمه پاور و پورت ها از دوام بالایی برخوردار هستند ، اما مانند بسیاری از پاوربانک های دیگر از مارک های مختلف ، نشانگر LED پس از مدتی شروع به خرابی نمی کند.

علاوه بر این ، ZMI PowerPack 10K با بالاترین سلول های لیتیوم-پلیمر کار می کند که استفاده گسترده و تبدیل انرژی کارآمد را تضمین می کند. همچنین از شما و دستگاههای شما در برابر چندین مشکل شارژ از جمله گرمای بیش از حد ، اتصال کوتاه ، اضافه ولتاژ ورودی / قطب معکوس ، ولتاژ خروجی / اضافه جریان و شارژ بیش از حد باتری / بیش از حد شارژ محافظت می کند.

اگر نقص عملکرد ZMI PowerPack 10K شما ، اجازه دهید بگوییم بیش از حد گرم شود ، شما تحت ضمانت 18 ماهه ZMI تحت پوشش خود قرار خواهید گرفت که به احتمال زیاد جایگزین پاوربانک معیوب شما برای یک مورد جدید خواهد بود. متأسفانه ضمانت نامه خسارات ناشی از قطره های تصادفی ، نشت مایعات و تعمیر کاربر یا تغییر کاربری را پوشش نمی دهد.

برای افزایش عمر باتری ZMI PowerPack 10K خود ، توصیه می شود تا زمانی که به طور کامل تخلیه نشود ، از آن استفاده کنید و از قرار گرفتن در معرض دمای بالا ، محیط مرطوب یا نور مستقیم خورشید خودداری کنید.
قابلیت حمل

ZMI PowerPack 10K اندازه متوسطی برای حمل هر مکان ، از یک اجرا تا یک سفر کمپینگ و حتی در هواپیما های موجود در هواپیما با توجه به اینکه اندازه آن فقط 5 اینچ طول ، 2.7 اینچ عرض و ضخامت 0.5 اینچ و ظرفیت آن 10000 میلی آمپر ساعت است. از حد مجاز FAA تجاوز نمی کند.

علاوه بر این ، به دلیل این که از پلاستیک ساخته شده است ، نسبت به سایر پاوربانک ها با ظرفیت مشابهی مانند GETIHU Ultra Slim 10000mAh و Yoobao 10000mAh بسیار سبک تر است. در حقیقت این وزن فقط 6.2 اونس وزن دارد که کمتر از یک پوند و تقریباً به اندازه وزن Samsung Galaxy A10 سامسونگ است.

برای هر کسی که یک پاوربانک سبک و کم حجم می خواهد ، ZMI PowerPack 10K گزینه ای عالی است زیرا می توان آن را با یک دست نگه داشت و یا به راحتی در جیب ، کیف یا کوله پشتی ، بدون اینکه فضای زیادی اشغال کند ، اسلاید کرد.
پسندیدن
طرفداران

دو درگاه ورودی از جمله USB TYPE C

سه حالت شارژ (سریع ، عادی و کم مصرف)

طراحی باریک ، سبک و قابل حمل

کاملاً با طیف وسیعی از دستگاههای USB کار سازگار است
دوست نداشتن
منفی

خروجی USB TYPE C را ارائه نمی دهد

از Quick Charge 3.0 پشتیبانی نمی کند
افکار نهایی

اگر به دنبال یک پاوربانک با اندازه متوسط ​​هستید تا بتواند سبک زندگی شما را تکمیل کند ، دیگر لازم نیست که بیشتر جستجو کنید. ZMI PowerPack 10K به لطف حالت های شارژ همه کاره ، ظرفیت عالی ، سرعت ، طراحی سبک و سازگاری گسترده می تواند هوشمندانه ترین انتخاب باشد. در کارشناس پاور بانک ، ما آن را اکیداً توصیه می کنیم!

خرید در آمازون
VOOE 24800mAh
VOOE 24800mAh
امتیاز 4.5

VOOE 24800mAh یک پاوربانک با اندازه کف کاملاً ظریف است که دارای کل بازده 3.1A است. 2 پورت USB آن شارژ و محافظت سریع از دستگاه های شما را ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید
ainope 10000mah
AINOPE 10000mAh با نمایشگر LCD
امتیاز 4.5

با داشتن کارت AINOPE 10000mAh با نمایشگر LCD می توانید 2 دستگاه را به طور هم زمان از طریق درگاه های 2.1A و 1A آن شارژ کنید و از میزان دقیق قدرت باقی مانده مطلع شوید

بیشتر بخوانید
شارژر خورشیدی Hiluckey 25000mAh
شارژر خورشیدی Hiluckey 25000mAh
امتیاز 4.5

با 2 پورت خروجی USB و 4 پنل خورشیدی ، شارژر خورشیدی Hiluckey 25000mAh همراه ایده آل برای علاقه مندان به فضای باز است که برای روزها نیاز به تهیه پشتیبان برق دارد.

بیشتر بخوانید
دسته بندی ها بررسی محصولات ، برچسب های ZMI 10000mAh
ناوبری ارسال کنید
باید شما





:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: