POWERADD Pilot 4GS 12000mAh در یک نگاه
نوشته شده توسط : پاوربانک

POWERADD Pilot 4GS 12000mAh در یک نگاه
مشخصات کلیدی
ظرفیت

12000 میلی آمپر ساعت

44.4
ابعاد (LxWxH)

5.6 2. 2.9 0. 0.6 در

14.22 x 7.37 x 1.52 سانتی متر
وزن

9.6 اونس / 272 گرم
فناوری شارژ

زمان شارژ: 7 ساعت

شارژ سریع
معیارهای PBE
توان مالی

462 mAh / $
قابلیت حمل

44 mAh / g

1250 میلی آمپر در ساعت
بنادر
USD نوع A

USB نوع A qty: x 2

5V / 3A
رعد و برق

قطعه صاعقه: x 1

5V / 2A
وضعیت پرواز

زیر 100 Wh
وضعیت: ایمن است

سوار شدن به پاوربانک امن است. این زیر حد مجاز TSA از 100 Wh است. اطلاعات بیشتر در مورد گرفتن پاور بانک ها در هواپیماها را بخوانید.
ویژگی های دیگر

شاخص توان

ایمنی اتصال کوتاه

ضمانت 2 ساله

محافظت از گرمای بیش از حد

حفاظت بیش از حد

حفاظت از موج

محافظت بیش از حد و اضافی از بار

خرید در آمازون
کالک ایمیج
ماشین حساب ظرفیت شارژ

از نوار جستجو در زیر استفاده کنید و دقیقاً بدانید چند بار می تواند "POWERADD Pilot 4GS 12000mAh" باتری تلفن هوشمند خود را شارژ کند
جستجو کردن
بررسی PowerAdd Pilot 4GS 12000mAh Review

امروزه ، بانکهای دارای ظرفیت متوسط ​​به دنبال گزینه های بسیار بالقوه ای می گردند زیرا آنها هم قدرت دوستی را که کاربران برای آن تلاش می کنند ، ارائه می دهند و هم برای اطمینان از قابلیت حمل عالی ، به خوبی طراحی شده اند. این توضیحی دقیق درباره آنچه PowerAdd Pilot 4GS 12000 mAh است ارائه می دهد. این دستگاه با ظرفیت 12000 میلی آمپر ساعت ، دو پورت USB 3 آمپر و یک درگاه لایتنینگ اضافی ، برای نگه داشتن انواع دستگاه های آبدار شده مفید است. اگر اتفاقی برای داشتن آیفون یا دستگاه دیگری از اپل دارید و به دنبال یک پاوربانک جامد برای تمدید عمر باتری آنها هستید ، به این بررسی توجه کنید زیرا این ممکن است مناسب ترین حالت برای شما باشد.
ظرفیت و سرعت شارژ

PowerAdd Pilot 4GS 12000mAh و دو درگاه خروجی USB 3 آمپر را ارائه می دهد. برخلاف سایر شارژرها ، در حالی که دو دستگاه به طور همزمان شارژ می شوند ، از هر پورت همان جریان کشیده می شود و به لطف ID Identify TechAuto ، دستگاه های شما را تشخیص داده و با توجه به نیاز آنها ، نیرو را تحویل می دهد.

با این حال ، انتظار ندارید از 12000mAh استفاده کنید. در واقعیت ، این تعداد نزدیک به 8000mAh ، دو سوم ظرفیت تبلیغی آن است. این مورد را می توان حدود 6 ماه قبل از نیاز به شارژ مجدد نگه داشت.

علاوه بر این ، ویژگی امضای PowerAdd Pilot 4GS ، درگاه لایتنینگ داخلی دارای گواهی اپل است. با استفاده از آن ، شما با توجه به اینکه 5V / 2A ، دو برابر سریعتر از ورودی معمولی 5V / 1A ، می توانید iPhone و iPad های خود را بسیار سریعتر شارژ کنید. این بسیار مناسب برای صاحبان آیفون است زیرا باعث کاهش 50٪ شارژ دستگاه های آنها می شود.

به اندازه کافی قدرتمند است که بیش از 3 بار شارژ کامل و کامل را برای آیفون X فراهم کند و به اندازه کافی سریع باشد که فقط در حدود 30 دقیقه از 0 تا 50 درصد آن را شارژ کنید. علاوه بر این ، آب کافی برای شارژ مجدد Samsung Galaxy S10 2.5 بار دارد.

از نظر منفی ، شارژر PowerAdd Pilot 4GS با استفاده از یک شارژر دیواری 2A و تا 14 ساعت با شارژر متوسط ​​دیواری 1A حداکثر 7 ساعت طول می کشد. علاوه بر این ، با توجه به اینکه این پاوربانک "بانک قدرت هیولا" نیست ، زمان شارژ در کل در مقایسه با سایر افراد با ظرفیت بیشتر است و از خروجی یا ورودی QuickCharge برخوردار نیست.

با استفاده از PowerAdd Pilot 4GS می توانید دستگاه های خود را در حالی که پاور بانک خود را شارژ می کنید (شارژ عبور دهید) شارژ کنید ، اما به دلایل ایمنی ، انجام این کار توصیه نمی شود زیرا می تواند هم به پاوربانک و هم به برق وصل شود. دستگاه ها نیز





:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: