پاوربانک شیائومی 10000 میلی آمپر ساعت فقط 6900 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد
نوشته شده توسط : پاوربانک

نگاه کنید و احساس کنید

PowerAdd Pilot 4GS از طراحی بسیار زیبایی برخوردار است که در شش رنگ زیبا از جمله قرمز ، مرجانی قرمز ، طلای گل رز ، سیاه ، نقره ای و آبی موجود است. بدنه آن از یک مستطیل شکل آلیاژ آلومینیوم با ابعاد متوسط ​​تشکیل شده و دارای لبه های خمیده است.

Pilot 4GS دقیقاً مانند اکثر بانکهای قدرت در بازار ، دارای 4 چراغ LED LED آبی است که درصد تخمینی شارژ باقی مانده در باتری را نشان می دهد که هنگام شارژ آن را روشن می کند. این همیشه ویژگی خوبی خواهد بود ، اما با گذشت زمان ، تولید کنندگان باید شروع به قرار دادن یک صفحه نمایش در تمام مدل های خود کنند تا کاربران بتوانند به طور مشخص بدانند که چقدر قدرت در دستگاه باقی مانده است.

هنگامی که صحبت از قرار دادن ویژگی های آن می شود ، می توانید دو درگاه خروجی USB و پورت Lightning را در قسمت جلوی بدنه پیدا کنید که در آنجا می توانید نشانگر LED و در آخر ، دکمه پاور را پیدا کنید. داشتن تمام این ویژگی ها از این طرف به طراحی تمیز و ظریف آن کمک می کند. با این حال ، شایان ذکر است که PowerAdd Pilot 4G 12000 میلی آمپر ساعتی از ویژگی های پاداش مانند یک چراغ قوه برخوردار نیست ، این یک هنجار و چیزی است که بیشتر کاربران آن را مفید می دانند.
دوام و ساخت و ساز

به طور کلی ، PowerAdd Pilot 4GS به خوبی ساخته شده است. وقتی صحبت از اجزای داخلی آن می شود ، PowerAdd Pilot 4GS با استفاده از باتری های پلیمری لیتیوم با تکنولوژی بالا و پر انرژی ساخته می شود ، که ماندگاری بیشتری نسبت به نمونه های معمولی دارد. PowerAdd ادعا می کند که از شارژ بیش از حد ، بیش از حد تخلیه ، گرمای بیش از حد و اتصال کوتاه به لطف سلولهای پیشرفته باتری لیتیوم پلیمر و میکروچیپ های داخلی جلوگیری می شود. این امکان را به پاوربانک می دهد تا بیش از 500 چرخه شارژ دوام داشته باشد. با این حال ، گزارش شده است که تمایل به گرم شدن بیش از حد و شروع به نقص درست بعد از 2 ماه ، که طول عمر بسیار کمی برای هر پاور بانک است.

همانطور که قبلاً نیز گفته شد ، این آلیاژ آلومینیوم است ، که مانع از لک ها و اثر انگشت می شود ، که مشاجرات رایج در بین کاربران است. با وجود این ، این مورد مستعد خراش است و مواد جلویی و پشتی نیز حس شکنندگی را به پاوربانک می بخشد ، که ممکن است در برابر افت تصادفی قرار نگیرد. در نتیجه ، مدار ممکن است آسیب هایی را نیز به همراه داشته باشد که از عملکرد آن کاسته شود.

خوب این است که در صورت بروز هرگونه نقص ، از شما با ضمانت 24 ماهه محصول محدود و خدمات پسند مشتری پشتیبانی می شود ، اما این بدان معنی نیست که خسارات ناشی از سقوط را پوشش می دهد.
قابلیت حمل

همانطور که در ابتدای این بررسی اشاره شد ، PowerAdd Pilot 4GS 12000 میلی آمپر ساعت اندازه یک تلفن هوشمند معمولی است. با اندازه های 13.79 x 7.39 x 1.45 cm (5.43 x 2.91 x 0.58 اینچ) ، شباهت نزدیکی با آیفون 7 دارد ، به جز اینکه ضخامت آن را دو برابر می کند.

یکی از نقاط ضعف PowerAdd Pilot 4GS 12000 میلی آمپر ساعت وزن آن است که در 9.1 اونس (258 گرم در دقیقه) در مقایسه با سایر پاور بانک ها با دامنه مشابه می تواند کمی سنگین تر احساس کند. این بزرگترین پاور بانک در بازار نیست ، زیرا هنوز می توانید بدون تلاش زیاد آن را با یک دست نگه دارید. این بدان معناست که می توانید به راحتی آن را در جیب ، کیف پول یا کوله پشتی خود بکشید ، و این یک راه حل خوب برای آب دادن وسایلتان در هنگام پیاده روی یا کمپینگ است ، جایی که پریز برق در آنجا وجود ندارد
پسندیدن
طرفداران

سازگاری با دستگاه های اپل

شارژ سریع

ظرفیت بالا
دوست نداشتن
منفی

خطر گرمای بیش از حد

حجیم و سنگین است
افکار نهایی

به طور خلاصه ، با توجه به اینکه قدرت PowerAdd Pilot 4GS 12000 mAh چقدر قدرتمند است و سازگاری آن با دستگاه های اپل ، اندازه و وزن آن به نظر منطقی و هنوز هم مناسب برای کاربران در دسترس است. با این حال ، قبل از خرید PowerAdd Pilot 4GS 12000 میلی آمپر ساعت اطمینان حاصل کنید که به این ظرفیت زیادی نیاز دارید و از همه مهمتر ، شما مایل به سرمایه گذاری 34.99 دلار در آن هستید.

خرید در آمازون
VOOE 24800mAh
VOOE 24800mAh
امتیاز 4.5

VOOE 24800mAh یک پاوربانک با اندازه کف کاملاً ظریف است که دارای کل بازده 3.1A است. 2 پورت USB آن شارژ و محافظت سریع از دستگاه های شما را ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید
ainope 10000mah
AINOPE 10000mAh با نمایشگر LCD
امتیاز 4.5

با داشتن کارت AINOPE 10000mAh با نمایشگر LCD می توانید 2 دستگاه را به طور هم زمان از طریق درگاه های 2.1A و 1A آن شارژ کنید و از میزان دقیق قدرت باقی مانده مطلع شوید

بیشتر بخوانید
شارژر خورشیدی Hiluckey 25000mAh
شارژر خورشیدی Hiluckey 25000mAh
امتیاز 4.5

با 2 پورت خروجی USB و 4 پنل خورشیدی ، شارژر خورشیدی Hiluckey 25000mAh همراه ایده آل برای علاقه مندان به فضای باز است که برای روزها نیاز به تهیه پشتیبان برق دارد.

بیشتر بخوانید
دسته بندی ها PowerAdd، بررسی محصولات برچسب ها 12000 میلی آمپر ساعت
ناوبری ارسال کنید
Anker PowerCore 26800
آیا پاوربانک شما چشمک می زند اما شارژ نمی شود؟ اینجا چه باید کرد





:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: